Alla inlägg under december 2014

Av Jemme - 2 december 2014 14:45

Eftersm jag inte har varit aktiv här på länge, har jag inte kunnat berätta om mina sneaste enhörningar. Inte heller mitt tinkerföl Toby. Men jag tänker sätta upp lite bilder så får ni se dem. För inte så länge sedan, köpte jag en odödlig enhörning med Det 5:e Elementet, en eldhäst, betäckte henne samma dag, och hon födde enhörningsfölet Queen of Earth. En Tennessee Walker. Också betäckte jag Honey Caramell, för första gången igår, men hennes blev hornlös, så jag skickade honom till frizonen. Frizonen är alltså en plats man kan skicka hästar till. Ingen speciell funktion eller så. Kommer skriva mer om frizonen någon annan gång. Sedan har också Toby, inom tinkeraveln fötts, och satt nytt GP: rekord. Hoppas kunna blixtra, och betäcka honom, inom snar framtid. Men i alla fall. Här kommer bilder...

  Queen Of Earth

  Toby

  Och Queen Of Fire( mamman till Earth)


Presentation


Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards